russian

Tuotteet

Työntyväkärkinen RT kuormaussilta

enter site Sähköhydraulinen RT kuormaussilta on ratkaisu moneen kuormaustilanteeseen. Parhaiten se soveltuu myymälä- ja rahtiterminaalikäyttöön, kun niissä käsitellään pääsääntöisesti kuormalavoja. Portaaton kärjen ulostyöntö helpottaa viimeisen kuormalavan käsittelyä. Kuormaussiltaa käytetään painonappiohjauksella.

  • Malli RT-60: kantavuus 6 000 kg
  • Malli RT-80: kantavuus 8 000 kg
  • Malli RT-100: kantavuus 10 000 kg

buy cialis next day delivery Tarkemmat tekniset tiedot löytyvät tuotekortista.

RT on toimiva ja turvallinen ratkaisu

clomid price mercury drugs Sillan rakenne joustaa ajoneuvon mukaan ja tasaa laiturin ja auton välisen korkeuseron. Tällä vältetään turhaa työtä ja ehkäistään tapaturmia.

Kuormaussillan työntyvän kärjen ulostuloliike on portaattomasti säädettävissä 0-500 mm, mikä vähentää kuorman vaurioitumisriskiä, lisää kuormaustapahtuman joustavuutta ja helpottaa viimeisen kuormalavan käsittelyä. Kärkilevyn alla ei ole tukirakenteita estämässä ulottumista auton lavalle. ???

Kansilevyn molemmat nostosylinterit on varustettu letkurikkoventtiilillä, joka estää kannen vapaan putoamisen, jos letku rikkoutuu.

Painonappiohjaus on helppokäyttöinen ja selkeä. Impulssipalautus palauttaa kuormaussillan automaattisesti lepoasentoonsa ja vetää kärjen sisään, jolloin se ei vaurioidu seuraavan ajoneuvon peruuttaessa lastauspaikkaan.

Roltex asentaa, huoltaa ja korjaa

RT-kuormaussillat valmistetaan Saksassa turvallisuusstandardin SFS-EN 1398 mukaan. Roltexilla on koko maan kattava asennus-, tarkastus- ja huoltoverkosto sekä mahdollisuus opastaa asiakkaan oma kunnossapito-henkilökunta kuormaussillan huoltotyöhön.

Varustele monipuolisesti

  • Pintakäsittelynä kuumasinkitys.
  • Kärjen ulostulo jopa 900 mm.
  • Liityntä kiinteistöautomatiikkaan kuten esim. nosto-oveen, lämpöpuhaltimeen, opastinvaloon jne.
  • Sijoitus lastauslaiturin etureunaan tai seinälinjan ulkopuolelle RHS-ulokekehikon avulla, jolloin lattiaan tehtäviä betoniperustuksia ei tarvita.
  • Kuormaustilaelementti, jolloin lastaus tapahtuu suojassa sään vaikutuksilta ja samalla säästetään rakennuksen sisällä olevia tehoneliöitä.
  • Työ- ja opastevalot työmukavuutta ja turvallisuutta lisäämään.

http://maientertainmentlaw.com/?search=vardenafil-work-for-women Huomaa!

Kun tavarankuljetuksessa käytettävät autot ovat hyvin erilaisia – pakettiautot, kuorma-autot, rekat, erikoismatalat autot – korostuu lastauslaiturin ja kuorma-auton lavan välisen korkeuseron aiheuttama ongelma. Samalta tasolta lastaaminen säästää paitsi aikaa, on myös turvallisempaa ja vähentää tavaravahinkoja. Ajan säästö voi olla todella huomattava, jopa 95 %.


Lisätietoja

Ota yhteyttäTuotekortti

Avainsanat: , , ,
image